Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

"Τελευταία" ανάρτηση....????

Γεια σας αγαπημένες μου..

η σημερινή ανάρτηση δεν θα έχει καμία σχέση με τις άλλες....και ίσως κάποιες από εσάς να σας δυσαρεστήσει και κάποιες άλλες να τις χαροποιήσει! 

Λοιπόν αποφάσισα πως πλέον ήρθε η ώρα να σταματήσω την δραστηριότητα μου σαν beauty blogger και beauty youtuber...νομίζω πως με έχει κουράσει...κακά τα ψέματα για να κάνεις κάτι τέτοιο χρειάζεται να διαθέσεις αρκετό χρόνο για να κάνεις κάτι σωστό και όμορφο, αλλά και χρήματα για την αγορά προϊόντων. γιατί στην ουσία εμείς αυτό κάνουμε...δοκιμάζουμε προϊόντα και σας τα παρουσιάζουμε.

Εγώ εδώ και πολύ καιρό δεν χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ, μια ενυδατική κ αυτή πολλές φορές την ξεχνάω και δεν έχω την ευχέρεια να διαθέσω χρήματα για αγορά διάφορων προϊόντων περιποίησης, οπότε λογικά καταλαβαίνετε πως δεν έχει νόημα.

Ωστόσο το blog όπως και το κανάλι στο youtube θα συνεχίσουν να υπάρχουν, δεν θα σβήσω τίποτα γιατί όλα αυτά για να γίνουν χρειάστηκαν χρόνο και κόπο....και επίσης στο blog που και που  θα κάνω κάποια ανάρτηση αλλά βίντεο όχι.

Αυτά λοιπόν από εμένα, σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δείξατε, εννοείται πως συνεχίζουμε να επικοινωνούμε από το facebook μιας και  δεν θέλω να χαθούμε!

Να περνάτε καλά και να είστε πάντα όμορφες!!


Σας φιλώ!!!!

2 σχόλια:

  1. Πάρε το χρόνο σου και σίγουρα κάποια στιγμή θα ξαναβρείς της όρεξη να ασχοληθείς με αυτό. Ναι, χρειάζεται όρεξη και χρήματα, αλλά και μόνο με όρεξη πάλι μπορείς να συνεχίσεις αρκεί να σε ευχαριστεί. Μπορείς να δοκιμάσεις nail of the day, ή φωτογραφίες που σε εμπνέουν, ή ακόμα και την άποψή σου για σαμπουαν, αφρόλουτρα και τέτοιου είδους πράγματα, που έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούμε.
    εγώ πάντως δεν κανω unfollow ούτε από εδώ, ούτε από youtube. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ! και εγω αυτο σκεφτομαι να κανω....ξερεις οταν λες οτι εισαι blogger η youtuber αντιστοιχα..πρεπει να εχεις μια συνεχεια αν θες να κρατησεις το κοινο...εγω αυτο δεν μπορω να το κανω...οποτε θα ποσταρω οταν εχω κατι καλο κ οταν πραγματικα εχω διαθεση...καμια φορα οταν κανεις κατι ετσι στο χαλαρο βγαινει καλυτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design