Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Scrunchies are back!!!!

.


 Γεια σας αγαπημένες μου.


με το σημερινό ποστ είμαι σίγουρη πως κάποιες θα "ξαναγυρίσουν" πίσω στα εφηβικά τους χρόνια...κάτι σαν αυτό που λέμε "να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι"!!!


Θυμάστε εκείνα τα "φρου-φρου" υφασμάτινα λαστιχάκια για τα μαλλιά ???  Φαντάζομαι πως όλες είχαμε σε διάφορα χρώματα και σχέδια! 


Την εποχή των 90's αποτελούσαν το μεγαλύτερο trend και είναι κ πάλι εδώ...
θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάκι πήγαινε η μητέρα μου σε μια μοδίστρα εκείνο το διάστημα και εκείνη κάθε φορά μέσα σε δύο λεπτά μου έφτιαχνε ένα με ότι ύφασμα είχε !!!  


Επέστρεψαν λοιπόν τα αγαπημένα "scrunchies" και κατα πως φαίνεται τείνουν να γίνουν και πάλι μεγάλο trend...!!!


Για πείτε μου...εσείς θα τα ξαναχρησιμοποιούσατε???






Σας φιλώ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design