Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Coconut body mist-The body shop...Review!!!






Γεια σας αγαπημένες μου...

σήμερα σας έχω ένα ακόμα review αυτή τη φορά για το αγαπημένο μου πλέον  body mist!

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ Body mist...το συγκεκριμένο όμως από την πρώτη στιγμή που είδα οτι υπάρχει είπα "πρέπει να το πάρεις" και αυτό γιατί έχει άρωμα καρύδας ....και όπως έχω πει πάρα πολλές φορές το άρωμα της καρύδας με τρελαίνει!!!

Πιο συγκεκριμένα είναι το "Coconut body mist" with coconut extract and community fair trade essence from sugarcane. Κοινώς εκχύλισμα καρύδας και από ζαχαροκάλαμο (!).

Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω για αυτό το ποιον πέρα από το ότι είναι φανταστικο για το καλοκαίρι μια σαςν body mist είναι ελαφρύ και μυρίζει καρύδα! Το προτείνω λοιπόν ανεπιφύκλακτα!

Το βρίσκετε στα The Body Shop  στην τιμή των 12 ευρώ  και υπάρχει το ίδιο αλλά σε άρωμα αν θέλετε κάτι ίσως πιο βαρύ!




Σας φιλώ!!!!!

7 σχόλια:

  1. έχω αυτό με την βανίλια όντως μυρίζουν καταπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οντως....κ το φοβηθηκα στην αρχη οτι θα ειναι ιδιαιτερα βαρυ αλλα ειναι τελειο!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ το άρωμα της καρύδας.
    Όταν βρεθώ σε κάποιο κατάστημα body shop,σίγουρα θα το δοκιμάσω!

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι σιγουρη πως θα το λατρεψεις!!!! :)

      Διαγραφή
  3. αααααχχχχ το πόσο λατρεύω την καρύδα δεν περιγράφεταιιι!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ νομιζα οτι μονο εγω εχω φαει τοσο μεγαλο κολλημα!!!! ειδικα αυτο μυριζει πραγματικα καρυδα οχι κ καλα....:)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design