Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα περιποίησης για το σώμα και τα μαλλια!









Γεια σας αγαπημένες μου..



 στο σημερινό ποστ θα δείτε κάποια από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος!



Αγαπημένο πλέον αφρόλουτρο είναι της "Nature Touch" με jojoba και ale vera! Δεν έχω και πολλά να πω για αυτό το προϊόν....απλά μυρίζει τέλεια..αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και έχεις αυτή την τέλεια μυρωδιά "καθαριότητας...και φυσικά κάτι πολύ σημαντικό για εμένα γιατί με λες κ λίγο παράξενη είναι ότι δεν αφήνει αυτή την αίσθηση ότι δεν ξεπλύθηκε καλά.Μπορείτε να το βρείτε στα σούπερ μάρκετ το Μασουτη...κ στην τιμή των 2 ευρώ τα 1000ml και 1 και κάτι στα 500ml! Το έχω αγοράσει απίστευτα πολλές φορές και έχει και άλλα αρώματα για να διαλέξετε αυτό που σας αρέσει!





Το επόμενο προϊόν είναι το σαμπουάν και αυτό από την "Nature Touch" , το συγκεκριμένο είναι για όλους τους τύπους μαλλιών και περιέχει  φυσικά συστατικά από πορτοκάλι και σταφύλι,Και αυτό θα το βρείτε στα 2 ευρώ !







Και τέλος αγαπημένη μαλακτική μαλλιών από την "Sunsilk-co creation" για λάμψη και προστασία τους χρώματος για όσες έχουν βαμμένα μαλλιά. Αρκετα οικονομική και αυτή γύρω στα 3 ευρώ...και είναι εξαιρετικά αρκεί μόνο λίγη ποσότητα κ κάνει τα μαλλιά πολύ μαλακά και ευκολοχτένιστα χωρίς να τα βαραίνει!.






Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για την περιποίηση μαλλιών - σώματος...πιστεύω είναι αρκετά οικονομικά σε μεγάλη ποσότητα και αρκετά καλή απόδοση!Σίγουρα θα είναι για πολύ καιρό στα αγαπημένα μου!




Σας φιλώ!!!




***Αν θέλετε να δείτε και άλλα παρόμοια ποστ απλά μοιραστείτε αυτό το ποστ με τις φίλες σσας***



2 σχόλια:

  1. τα conditioners από sunsilk είναι καταπληκτικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι οντως ειναι φανταστικο απο τοτε που το ανακαλυψα δεν σταματησα να το ξαναγοραζω!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design