Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Τι να φορέσω στις διακοπές!!!

Γεια σας αγαπημένες μου


Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού  που σημαίνει ότι ίσως κάποιες ετοιμάζεστε για διακοπές….αν όχι δεν πειράζει….πάντα υπάρχουν τρόποι να περάσεις καλά!

 Εγώ όμως σήμερα είμαι εδώ για να σας κάνω κάποιες  ενδυματολογικές προτάσεις ώστε να είστε κούκλες στο νησί αν είστε από τις τυχερές ή ακόμα και αν μείνατε στην πόλη!!!





Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα εύκολα…ένα τζιν σορτσάκι, ένα μπλουζάκι με πρωτότυπο logo και τα αγαπημένα σας σανδάλια για τις πρωινές βόλτες.... και τις αγαπημένες σας λουλουδάτες πλατφόρμες για τις βραδυνές εμφανίσεις!
Ένα Look πάρα πολύ απλό….το οποίο φοριέται ανετοτατα από το πρωί έως το βράδυ…..εξάλλου καλοκαίρι είναι ας είμαστε λίγο πιο χαλαροί!





Και πάμε στα λίγο πιο θηλυκά και πιο chic!
Και σας έχω εδώ φορέματα ….άπλα, μακρυά, αέρινα φορέματα…που μπορείτε να συνδυάσετε είτε με flat σανδάλια είτε με πλατφόρμες….τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο…






Και τέλος το αγαπημένο τζιν και μια τουνικ είτε φλοραλ ειτε με πιο «άγριες» διαθέσεις   ….μπορείτε να το συνδυάσετε με ότι παπούτσια θέλετε από σανδαλια χαμηλά, μέχρι πέδιλο με ψηλό τακούνι ή και μπαλαρίνες!!!


Αυτά λοιπό από εμένα περί ενδυματολογικού....ελπίζω να σας άρεσε το ποστ....εγώ απλά έκανα κάποιες προτάσεις....μην ξεχνάμε όμως πως η κάθεμια έχει το δικό της στυλ...οπότε...ντυθείτε όπως νιώθετε εσείς καλύτερα!!!



Σας φιλώ!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design