Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

Review-Κρέμα σώματος Beauty Line Cosmetics

Γεια σας αγαπημένες μου...τι κάνετε?

Έχετε καιρό να με δείτε ε?
Δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων χάθηκα εντελώς και από το κανάλι αλλά και από το blog....είπα όμως να κάνω μια τελευταία προσπάθεια να ασχοληθώ λίγο και με το καημένο το blogακι μου ....κ σήμερα λοιπόν έχω ένα μικρό review...

Όπως είδατε και από τον τίτλο θα σας πω την κρέμα σώματος από την "Beauty Line Cosmetics"...εμένα είναι ένας μικρός θησαυρός.....και αυτό γιατι...είναι μια κρέμα αρκετά ενυδατική , απορροφάται αμέσως, δεν είναι "βαρύ" το άρωμα της αλλά ούτε και υφή της.

Το πιο σούπερ-ουαου (!) όμως για εμένα είναι ότι έχει άρωμα καρύδας...την οποία λατρεύω....!!!!! Βέβαια μπορείτε να την βρείτε και σε άλλα αρώματα όπως σοκολάτα,βανίλια-καραμέλα, κ.α! 
Την βρίσκετε σε βαζάκι των 200ml στα 2,50 ευρω, στα καταστήματα "Dust and Cream"!  Αν λοιπόν ψάχνετε μια οικονομική κρέμα σώματος δοκιμάστε την...την συστήνω ανεπιφύλακτα! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design