Σάββατο, 28 Ιουνίου 2014

Nails Of The Day!!!





Γεια σας αγαπημένες μου....

τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με το νέο μου απόκτημα στην "κατηγορία " των νυχιών...και είναι το βερνίκι νυχιών της "ELIXIR makeup-60'' fast dry" !

Το συγκεκριμένο φοβερό καλοκαιρινό ροζ είναι το νούμερο 252,  στοιχίζει μόλις 2,20 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών!

Όσο για την γνώμη μου για αυτό το βερνίκι...η καλύτερη...είναι οικονομικότατο, έχει πολύ καλή απόδοση, κρατάει αρκετές μέρες και ναι...κάνει ότι λέει ..στεγνώνει αμέσως!

Να είστε σίγουρες πως θα το δείτε σίγουρα στο ποστ με τα αγαπημένα μου προϊόντα!


**Αν θέλετε να δείτε και άλλα τέτοια post , μοιραστείτε το με τις φίλες σας!**



Σας φιλώ!

4 σχόλια:

  1. πολύ όμορφο χρώμα!

    είχα πάρει κ εγώ ένα τέτοιο κ πράγματι στεγνώνουν πολύ γρήγορα!
    φιλιά

    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι όντος πολύ καλό και οικονομικότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραίο χρωματάκι! πάντα επιλέγω αποχρώσεις σε ροζ σκούρο και φούξια χειμώνα καλοκαίρι!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε!!! νομιζω πως ειναι το καταλληλο χρωμα για το καλοκαιρι!!! :*

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design