Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

Προϊόντα που δεν μου άρεσαν!

Γεια σας αγαπημένες μου....

αυτό το ποστ θα έλεγα ότι είναι η αρχή μιας σειράς ποστ όπου θα σας λέω για τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει και δεν μου άρεσαν καθώς και τον λόγο που δεν μου άρεσαν!






Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για την μαλακτική μαλλιών από την σειρά περιποίησης του γνωστού σούπερ -μάρκετ "Μασούτη" ...αυτή η κρέμα λοιπόν δεν μου άρεσε καθόλου γιατί δεν έκανε καμία απολύτως δουλειά...όσο προϊόν και να έβαλα στο μαλλί δεν τα μαλάκωσε ποτέ..για να φανταστείτε και όλο το μπουκάλι να το γυρνούσα στο κεφάλι μου πάλι δεν  θα είχε αποτέλεσμα. Αν και είναι ένα  οικονομικό μαλακτικό είχε περίπου 1 ευρώ με απογοήτευσε αρκετά και σίγουρα δεν θα το ξαναπροτιμήσω!





Και περνάω σε ένα προϊόν για ντεμακιγιάζ ματιών  το οποίο είναι από την εταιρία της "Bioten".
Το μόνο θετικό σε αυτό το προϊόν είναι ότι είναι οικονομικό...γύρω στα 2 ευρώ..αλλά ως εκεί!

Αρχικά ήθελε αρκετό τριψιμο και σε μη αδιάβροχη μασκαρα, και έτσουζε απίστευτα πολύ. Για να το σουλουπώσω λίγο είχα την ιδέα να ρίξω λίγες σταγόνες από το λαδάκι της nuxe που είχα μήπως και κάνει κάτι....αλλά όχι..απλά ήταν ελάχιστα πιο "μαλακό" στο δέρμα.



**Αν σας άρεσε το παραπάνω ποστ και θέλετε να δείτε παρόμοια δεν έχετε παρά να το κάνετε share στις φίλες σας!**


Σας φιλώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design