Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Έχω βραβείο!!!! :)

Γεια σας κορίτσια,
τι κάνετε ελπίζω όλες να είστε καλά....αυτό το ποστ όπως θα έιδατε και αππό τον τίτλο έιναι για το βραβείο που πήρα από το http://tomakeupmou.blogspot.gr/ και απο το  http://melinadale.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html ......και θέλω να πω ένα μεγάααλο ευχαριστώ!

Και πάμε λοιπόν να δούμε τους κανόνες:


ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ:
1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις.
3) Δίνεις κι εσύ με την σειρά σου βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
4) Ενημερώνεις για το βραβείο.
5) Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1) Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Απ: Η ανάγκη μου να μοιραστώ με άλλα άτομα την αγάπη μου για το μακιγιάζ και όλα αυτά τα girly πράγματα!!!!
2) Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;
Απ.: Το θέμα του blog  φυσικά είναι η "ομορφιά"
3) Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας;
Απ: Από καλλυντικά συνήθως γιατί θέλω να μιλήσω γι αυτά απο ιδέες για μακιγιάζ χτενίσματα κλπ
4) Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Απ: Ναι!!!
5) Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Απ: Ναι , αλλά συνήθως κολλάω κ δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω
6) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Απ: Όσο χρόνο μου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου
7) Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
Απ: Συνήθως αργά το βράδυ μου έρχεται ένας οίστρος
8) Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Απ: Μπορεί να έχω blog για beaute καταστάσεις αλλά λατρεύω εξίσου να μαγειρεύυυυω!!!
9) Ποια είναι τα χόμπι σας;
Απ: Blogging, να κάνω βίντεο για το κανάλι μου στο youtube και μουσική πολύ μουσική!


Λοιπόοοον...οι κανόνες μας λένε ότι πρέπει να δώσω το βραβείο σε blog με λιγότρερους από 200 followers εγώ όμως το δίνω σε όοοοοολες εσάς τις beauty bloggers με πολλή αγάπη!!!

Αυτά από εμένα ...τα φιλιά μου σε όλες!!!!!

3 σχόλια:

  1. Σου χάρισα και γω αυτό το βραβειάκι εδώ: http://melinadale.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award.html. Δυστυχώς άργησα να το δημοσιεύσω και τώρα συνειδητοποιώ πως το έχεις ήδη! Δεν πειράζει όμως, αυτό σημαίνει ότι έχεις officially one lovely blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ...εννοειται οτι τρεχω να διορθωσω το ποστ και να ευχαριστησω κ εσενα "δημοσιως"! :)

      Διαγραφή
  2. kalispera ...eftiaksa ena blog ..mporeis na mpeis na to deis kai na gineis melos http://forqueensbymary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design