Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Golden Rose Review



Γεια σας κορίτσια μου ...τι κάνετε? Έχω πολύ καιρό να κάνω κάποιο Post αλλά είμαι πάλι εδώ.Στο σημερινό μικρό μου post θα είναι ένα review....
Λοιπόν αρχικά θέλω να ευχαριστήσω την εταιρία Golden Rose-Londessa για τα προϊόντα που μου έστειλαν. Συγκεκριμένα όπως θα έχετε δει και στην φωτογραφία μου έστειλαν ένα κραγιόν κάποια μικρά δείγματα από κραγιόν  , μαντηλάκι slef tanning ,ένα βερνίκι νυχιών  μια μικρή παλετίτσα σκιών καθώς και πολλά φυλλάδια για να γωνρίσω τα προϊόντα τους!
  Τώρα να σας πω λίγα λόγια για το καθένα και ας αρχίσω με το βερνίκι νυχιών το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ ...το χρώμα που μου έστειλαν είναι ένα έντονο ροζ ότι πρέπει για το καλοκαίρι...και κρατάει και αρκετά στα νύχια ...προσωπικά θα το αγοράσω και σε άλλα χρώματα βέβαια!

Σχετικά με τα κραγιόν ...τα δειγματάκια είναι απίστευτα ενυδατικά όλα και οι αποχρώσεις απίστευτες ...εγώ λάτρεψα το κόκκινο και το "σάπιο μήλο".

Οσο για το κραγιόν αν και το χρώμα δεν μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί το μωβ δεν είναι στις χρωματικές μου προτιμήσεις μπορώ να πω ότι είναι και αυτό πάρα πολύ ενυδατικό και αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το γεγονός ότι ενώ έχει shimmer μέσα δεν είναι σαν κάποια που νιωθεις τα κομματάκια ... τώρα το έχω δώσει στην μαμά μου και το έχει λατρέψει!!!!





Η παλετίτσα είναι στα χρώματα του πράσινο και μπορείς να κάνεις ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ στα μάτια ...δεν την κράτησα πολλές ώρες στα μάτια μου ...για αυτό ακόμα δεν μπορώ να πω αν κρατάει αλλά θα σας ενημερώσω σύντομα εδώ η σε κάποιο βιντεάκι....τώρα όσο για το self tan ακόμα δεν το δοκίμασα...πολύ σύντομα όμως θα σας πω την άποψη μου και γι αυτό!

Ελπίζω να σας άρεσε το Post...στο μέλλον αφού θα έχει περάσει καιρίος που τα ΄χρησιμοποιώ θα σας ξαναμιλήσω για αυτά!





5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post!
    Πριν από λίγες μέρες έγινα μέλος στο blog σου.
    Το έχεις φτιάξει πολύ ωραία :)
    Παρακολουθώ και τα βιντεάκια σου στο youtube(είσαι καταπληκτική).
    Αν θες,μπες να δεις και το δικό μου blog...θα χαρώ πολύ :)

    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ!!! Εννοειται...παω αμεσως στο blog σου!!!

      Διαγραφή
  2. kalimera nai mai k apo to blog sou ...min afino sxoleia mono sto kanali sou...ir8a loipon na doso k do to paron mou!!!parousa loipon!!!!!!!!polu oraia anartisi!!!!!!!alla auto pou me ksetrelane einai auto pou exeis sto blog sou apo tin marylin...apla teleio!!!!!!!!!!!polla filia k kali sou mera!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στο blog μου λοιπον.....σε ευχαριστω πολυ!!!!

      Διαγραφή
  3. Omorfo post! :) Molis egina k melos sto blog sou! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design