Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

Καλλυντικά "Tzimas Cosmetics"

Γεια σας κορίτσια μου!! Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε ένα χαλαρό Σ/Κ!!!
Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για μια εταιρία καλλυντικών  την οποία ανακάλυψα πριν λίγους μήνες! Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στην εταιρία "Tzimas Cosmetics"...πιστεύω πως όσες είστε από Θεσσαλονίκη θα την γνωρίζετε! Όπως έχω διαβάσει η εταιρία αυτή ιδρύθηκε το 2000 από 2 αδέλφια την Λίλα και τον Γιώργο Τζίμα προερχόμενοι από οικογένεια που είχε μεγάλη εμπειρία στον χώρο των καλλυντικών και δημιουργούν αγνά προϊόντα περιποίησης σώματος προσώπου και μαλλιών!  \
Εγώ που λέτε άκουγα καιρό για αυτά τα καλλυντικά από την γιαγιά μου η οποία ως κοκέτα που είναι δεν ξεχνά ποτέ την ενυδατική της κρέμα! Έτσι κάποια στιγμή που μου τελείωσε η ενυδατική μου αποφάσισα να δοκιμάσω τα προϊόντα τους! Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η ευγενική εξυπηρέτηση πράγμα που δεν το βρίσκεις εύκολα σήμερα! Όταν πας πρώτη φορά και δεν γνωρίζεις τι  είναι κατάλληλο για εσένα θα σε βοηθήσουν οι κοπέλες που εργάζονται εκεί οι οποίες γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο ..μετά από μια μικρή συζήτηση για το πως είναι το δέρμα σου θα σου δώσουν τα κατάλληλα προϊόντα για εσένα και μάλιστα αν θέλεις να τα δοκιμάσεις πρώτα θα σου δώσουν δωρεάν δειγματάκια τα οποία αρκούν για αρκετές εφαρμογές ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το προϊόν το οποίο συνδυάζει άψογα ποιότητα , ποσότητα προϊόντος και κόστους κάτι το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό !Εγώ σας  τα προτείνω ανεπιφύλακτα οπότε όσες ζείτε στην Θεσσαλονίκη και δεν το γνωρίζατε ή ακόμα και εσείς που μπορεί να βρεθείτε εκεί περάστε μία βόλτα από κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα στην οδό Εδέσσης 2! Ωστόσο εάν θέλετε να  μάθετε περισσότερα για αυτή την εταιρία ή και να αγοράσετε κάποια προϊόντα  μπορείτε να επισκεφθείτε το site http://www.tzimas-cosmetics.gr .

Πριν σας κλείσω αυτό το ποστ θα ήθελα να τονίσω πως αυτό είναι καθαρά η άποψη μου ...είμαι αρκετά ικανοποιημένη από αυτά τα προϊόντα και ήθελα να τα γνωρίσετε κ εσεις! Φιλάκια ...να περνάτε τέλεια!



5 σχόλια:

  1. Πριν από μερικούς μηνες μου έστειλε η εταιρεία δειγματα κρεμας ημερας και νυκτος, ενος gel που μπαινει πριν απο την κρεμα και scrub προσωπου και τα λατρεψα ολα! Επειδη οπως ειπες κ εσυ ηταν μεγαλουτσικα μου διηρκεσαν κανα μηνα και βαλε με καθημερινη χρηση, οποτε μπορω να πω με σιγουρια πως τα βρηκα εξαιρετικα και θα παραγγειλω αμεσα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα για το scrub δεν εχω λογια ειναι το μοναδικο που εχω βρει κ εχει αρκετους κοκκους μεσα κ το καταλαβαινεις κ μολις ξεπλυνεις το προσωπο σου το βλεπεις αμεσως πιο καθαρο φωτεινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μολις εγεινα μελος σου εδω και στο youtube..ela k esy apo to blog moy http://irinoyla1youchoose.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις tag!!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/02/tag-10-fashion-and-makeup-mistakes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi,
    I am your newest follower,maybe you would like to follow me as well.
    Take a look to my site,I have a lot of giveaways,if you have a giveaway on your blog feel free to submit to my site.
    http://www.giveawayroute.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design