Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Christmas Hairstyles!!!!!!

Γεια σου αγαπημένη μου follower!!!!Συνεχίζοντας την Χριστουγεννιάτικη σείρα των ποστ με προτάσεις για να είσαι ομορφότερη φέτος τις γιορτές....Λοιπόν αυτή τη φορά έχω να σου προτείνω χτενίσματα.....Πάμε να τα δούμε .....


 Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτικα να βρω προτάσεις...γιατί  ένα χτένισμα γίνεται με το προσωπικό γούστο της κάθε γυναίκας.....οπότε αυτές οι εικόνες είναι ένα πολύ μικρό δείγμα....
...... όπως βλέπεις μπορείς να κάνεις διάφορα χτενίσματα ....είτε να μαζέψεις τα μαλλιά σου σε ένα χαμηλό χαλαρό σινιόν να το πω,.... με κάποιες μικρές τούφες να πέφτουν μπροστά....
.....ή να τα αφήσεις απλά κάτω ενώ τα έχεις κάνει χαλαρές μπούκλες ....σε κάθε περίπτωση είναι 2 γλυκά χτενίσματα που μπορούν να ταιριάξουν με τις περισσότερες ενδυματολογικές σου επιλογές......





Αυτά τα λίγα για σήμερα αγαπημένη μου....πιστεύω πως ότι και να φορέσεις , όπως και να μακιγιαριστείς και χτενιστείς φέτος τα Χριστούγεννα θα είσαι μια θεά...γιατί δεν υπάρχει γυναίκα που δεν είναι όμορφη....και μην ξεχάσεις να φορέσεις το ποιό σημαντικό αξεσουάρ...το χαμόγελο σου....πίστεψε με....ένα χαμόγελο τα αλλάζει όλα....να περνάς τέλεια ....

Merry Christmas!!!!!

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο post!! Ειδικά με την 3η φωτό μου έδωσες τρομερή ιδέα!! :) Καλά Χριστούγεννα και σε σένα, πάντα με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!! :)

    thebeautyfairyblog.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρομαιπου σου αρεσε!!!!! Καλα Χριστουγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνονται ολα τόσο όμορφα αν και ξεχωρίζω το πρώτο... Δυστυχώς όμως τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου στον τομέα μαλλί, οπότε μένω με την όρεξη...
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Καλά Χριστούγεννα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design