Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

Review &Giveaway!!!!



Γεια σας όμορφες ..τι κάνετε? Σήμερα είμαι εδώ με ένα review και giveaway!!!!!
Πριν λίγες ημέρες η εταιρεία Bioin μου έστειλε κάποια δείγματα για να δοκιμάσω τα προϊόντα τους τα οποία είναι τα πολυσυζητημένα eyeslices.....φαντάζομαι πως πλέον όλες θα γνωρίζετε για αυτά καθώς έχουν γίνει πολύ γνωστά και στην Ελλάδα! Έκανα και εγώ λοιπόν την δοκιμή μου και έχω να πω πως έμεινα κατευχαριστημένη.
Να σας πω λίγα λόγια για το προϊόν...Τα eyeslices είναι επιθέματα κρυογέλης τα οποία περιέχουν ένα σύμπλεγμα βιταμινών και εκχυλίσματα βοτάνων τα οποία ενυδατώνουν την επιδερμίδα, τονώνουν το δέρμα γύρω από τα μάτια και βοηθούν στην στην "εξαφάνιση" των μαύρων κύκλων....αν θέλετε να βρείτε και άλλες πληροφορίες για τα eyeslices μπορείς να επισκεφθείς τις σελίδες http://www.eyeslices.gr/ και http://www.bioin.gr/ ....
Εγώ μέσα από το blog μου σας δίνω την δυνατότητα να δοκιμάσετε τα eyeslices  και συγκεκριμένα σας δίνω το iCandy eyes το οποίο είναι ιδανικό γα τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια!

****To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μου αφήσετε ένα σχόλιο !!!!****
Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει από σήμερα 23/11/2012 έως 2/12/2012

22 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. επίσης, αν θες πέρνα από το blog μου, τρέχει διαγωνισμός http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

      :D

      Διαγραφή
  2. Eyxaristoume gia tin eukairia!! Kali tyxi se olous
    email: domniki.chatzaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eyxaristoume kouklitsa .....
    email:matiaxrisafi@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις ανακάλυψα το blog σου! :) Σε ευχαριστούμε για το giveaway!
    email: sophie1993@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραιο, ευχαριστουμε!!
    email: eleftheraki0000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πόλύ ωραίο να 'σαι καλά! είμαι μέλος στο Blog σου με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιο δωρακι ευχαριστουμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο και χρήσιμο το δωράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε!!Θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!
    email: b.bardaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ithela poli na ta dokimaso afta gt exo akousei ta kalitera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειααα θα λάβω και εγώ μέρος αγαπημένη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει κλεισει ο διαγωνισμος Ηλεκτρακι.......αλλα ερχεται giveaway στο καναλι.....

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design