Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Christmas nails!!!!!!


Γεια σου αγαπημένη μου beauty follower!!!
15 Νοεμβρίου σήμερα και ενώ διαβάζοντας τον τίτλο μπορεί να πεις ..."νωρίς δεν είναι για τα Χριστούγεννα"...εγώ προλαβαίνω και σε αφήνω "παγωτό" αποκαλύπτοντας σου ότι το Σάββατο θα στολίσω ...ω ναι...μη μου τρομάζεις  αγαπημένη μου follower.... γιατί ακόμα και αν πιστεύεις πως μπορεί να είμαι ανυπόμονη εγώ όπως κάθε beauty blogger που σέβεται τον εαυτό της (χμ ναι!!! αυτό ακούστηκε λίγο σαν διαφήμιση ..χε χε) ....όπως έλεγα και πιο πριν ως beauty blogger πρέπει να σε προετοιμάσω για να είσαι μια κούκλα στις γιορτές!!!! Γι 'αυτό λοιπόν ανα διαστήματα θα κάνω διάφορα ποστ με προτάσεις για μακιγιάζ - μαλλιά- νύχια!!!!
Ξεκινάω λοιπόν σήμερα με κάποιες προτάσεις για νυχάκια....κάποια σχέδια μπορεί να σου φανούν λίγο παιδικά η αστεία όμως σίγουρα θα δεις κ άλλα που θα λατρέψεις!!!

Και ξεκινάω με κάτι που μπορεί να σου θυμίσει τα παιδικά σου χρόνια ...καθώς αυτό το μανικιούρ σίγουρα θα σου θυμίζει "Candy cane"! Πολύ όμορφο, καθόλου φορτωμένο !



Για εσένα που σου αρέσουν τα σχέδια και η ποικιλία σου έχω το κατάλληλο μανικιούρ για εσένα....όπως βλέπεις έχει τα πάντα δεντράκια, χιονονιφάδες, και μια δόση λάμψης...!!!



Μια πιο παιχνιδιάρικη πρόταση απλά τα πράγματα ... ένα δεντράκι στα νύχια σου!

Και για το τέλος κράτησα δύο διαφορετικά σχέδια ...από αριστερά έχουμε το πλέον εύκολο κ χριστουγεννιάτικο μανικιούρ..απλά βάφεις τα νυχάκια σου με πράσινο και κόκκινο χρώμα ....μια δική μου ιδέα είναι να κάνεις ένα γαλλικό ...βάφεις όλο το νύχι κόκκινο και η γραμμή του γαλλικού πράσινη και εναλλάξ....ενώ δεξιά σου έχω μια πιο glamorous πρόταση με κόκκινο χρώμα και αρκετή λάμψη!!!

Αυτές ήταν λοιπόν οι δικές μου προτάσεις για μανικιούρ για τις γιορτές...προς το παρών.....έχε το νου σου θα επιστρέψω δυναμικά!!!


6 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design