Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα Οκτωβρίου!!!

Γεια σας κορίτσια μου!!! Τι κάνετε ? Επιτέλους επέστρεψα...χι χι χι...και σας έχω νέο βιντεάκι!!!
Αγαπημένα Οκτωβρίου λοιπόν.....κάτω από το βίντεο θα γράψω αναλυτικά τα προϊόντα!!!



Σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά με εκχυλίσματα λεμονιού και τσουκνίδας "Le Petit Marseillais"
Κραγιόν Oriflame "Wilde west pale mauve"
Tender care Oriflame Vanilla
Mascara "Hpnose star " Lancome
Lipstick "L'absolu Nu" Lancome
Βερνίκι νυχιών "Beauty Line Cosmetics" No 588
Colour tatto 24hr Maybelline - 40-Permanent taupe
Χαρτάκια για την λιπαρότητα Oriflame "Matte touch optimals blotting tissues"

2 σχόλια:

  1. θέλω κι εγώ maybelline colour tattoo !
    άνοιξα κι εγώ beauty μπλογκ! ρίξε μια ματιά αν θες.. είμαι η κοπέλα που χα γράψει το κείμενο για το bullying στη μαύρη γάτα...
    http://beauty-and-the-cat.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ καλα αν θελεις κατι να αντεχει ολη μερα να παρεις...εχουν μονο 10 ευρω...σε σχεση με τα Paintpot πχ !!! εγινα μελος στο blog σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design