Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Most worn summer items!!! ~~TAG~~




Γεια σας κορίτσια τι κάνετε? Λοιπόν αυτό το Σ/Κ σας υποσχέθηκα δυο Post και ορίστε το ένα!!! 
Το συγκεκριμένο post είναι ένα tag που με έκανε η Κατερίνα από το blog http://organoste-ta-panta.blogspot.gr/ και όπως λέει και ο τίτλος αφορά τα πιο "πολυφορεμένα"του καλοκαιριού! Πάμε να τα δούμε ένα ένα.....

Most worn nail polish: Αυτό το καλοκαίρι κόλλησα με το συγκεκριμένο χρώμα και το είχα στα νύχια μου σχεδόν πάντα. 
Erre Due  275 No



Most worn scent: Το συγκεκριμένα άρωμα δεν είναι αγαπημένο μόνο του καλοκαιριού είναι το αγαπημένο μου όλων για κάθε εποχή .... 
Estee Lauder "Beyond Paradise"
Most worn hair product:¨Εδώ κορίτσια μου δεν έχω κάτι συγκεκριμένο μιας που το καλοκαίρι δεν βάζω τίποτα ιδιαίτερο στα μαλλιά μου ! :)

Most worn foundation: Νομίζω δεν χρειάζεται να πω πολλά τα λέει όλα η εικόνα ...χι χι!!!
Garnier BB cream matte
Most worn blusher: Ρουζ σε μορφή "μους" στο τέλειο , δροσερό , καλοκαιρινό χρώμα!


Maybelline dream touch blush
Most worn lip rproduct:Απαλό , δροσερό χρώμα ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!!


Lip gloss Korres  Light Pink
Most worn mascara:
Clinique high lengths mascara 01 black
Most worn eyeshadow: H Barbie σε πιο "απαλό" χι χι (το χρώμα είναι πιο ανοιχτό απ'ότι φαίνεται)

Erre Due deep matte 56No
Στη συνέχεια.....

Most worn handbag
Most worn shoes
Most worn clothing item

Αυτές οι τρεις κατηγορίες δεν έχουν φώτο διότι αυτό το καλοκαίρι ήταν λίγο περίεργο δεν πολύ βγήκα για να βάλω κάτι ιδιαίτερο...γενικότερα τα ρούχα μου περιοριζόταν σε μακό παντελόνια κ μπλούζες...... από τσάντα όπου πήγαινα ένα μικρό τσαντάκι που χωράει μόνο κλειδιά κινητό και χρηματα....και παπουτσάκια πάντα τα πολυαγαπημένα All star!!!!

Αυτά λοιπόν ...βέβαια λίγο αργά , είμαστε ήδη στα μέσα του Οκτώβρη αλλά όπως λένε κάλιο αργά παρά ποτέ!!! 
Κάνω tag :


                                                   
                                               

                                             
                                             

5 σχόλια:

  1. Μου αρεσε post σου!! Και το blog σου πολυ ομορφο!!

    Φιλια Ελενη!
    Θα χαιρομουν πολυ αν περναγες μια βολτα και απο το δικο μου
    http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο tag! :)

    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!
    Είμαι το νέο σου μέλος, αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στο δικό μου :)
    toothfairygardy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design