Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

Βραβείο!!!!!

Καλησπέρα όμορφες!!! Τι κάνετε? Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μόλις πήρα το δεύτερο μου βραβειάκι από την DTMakeUpGirl (http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/10/3o.html) την οποία ευχαριστώ πολύ! Λοιπόν με την σειρά μου και εγώ θα πρέπει να δώσω το βραβείο σε άλλα 10 blog καθώς και να αποκαλύψω 7 πράγματα για τον εαυτό μου!!!! Η αλήθεια είναι ότι το έχω ξανακάνει σε προηγούμενο post......τώρα όμως είναι μια καλή ευκαιρία να σας πω και κάποια άλλα!!! 

7 πράγματα για έμενα .....
1. Κάποιες φορές το μυαλό μου κολλάει τόσο άσχημα που πραγματικά πιστεύω οτι φταίει το ξανθό
2. Επειδή δεν μου αρέσει καθόλου η "μιζέρια" προσπαθώ να κάνω συνέχεια του άλλους χαρούμενους ...κοινώς είμαι "καραγκιόζη" κανονικός....(με την καλή έννοια πάντα)
3. Αν και το να είμαι μόνη με τρομάζει λίγο , από ψυχολογικής πλευράς, κάποιες φορές εξαφανίζομαι  από όλους για να μείνω εγώ κ ο εαυτός μου
4 . Αν και το έχω ξαναπεί αυτό ....αυτοπεποίθηση ...ΜΗΔΕΝ!!!!
5. Κλαίω πανεύκολα
6. Λατρεύω να μαγειρεύω .....ακόμα και αν είμαι πτώμα....με χαλαρώνει
7. Λατρεύω να γυρνάω όλη μέρα σε "καλλυντικάδικα" χε χε!!!


Το βραβείο αυτό με την σειρά μου το δίνω στα παρακάτω blog......

1 σχόλιο:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!! Θα το κάνω σύντομα!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design