Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Tag!!!!!!

Γεια σας κορίτσια!!!!Μόλις είδα το blog της MissMadden923 όπου την έκαναν tag και εκείνη με την σειρά της έκανε όλα τα κορίτσια tag και είπα να το κάνω και εγώ...! Tο συγκεκριμένο tag μας ζητάει να αποκαλύψω 7 πράγματα τα οποία  δεν τα γνωρίζετε λοιπον.....

  1. Είμαι αριστερόχειρας!
  2. Είμαι τρομερά ανασφαλής 
  3. Δεν έχω καθόλου αυτοπεποίθηση...πιάνει τάρταρο!!!!
  4. Φοβάμαι το σκοτάδι ελεεινά!!!
  5. Είμαι τρελή φαν του Χατζηγιάννη (κ δεν ακούω σχόλιο)
  6. Λατρεεεεεεεύω τα φουντούκια.......(μιλάμε για έρωτα όχι αστεία...χαχαχαχα)
  7. Αγαπάω τρελά την μαγειρική κλείσε με σε μια κουζίνα κ άσε με...όποτε θέλετε σας κάνω το τραπέζι!!!!! χι χι χι!!!!
Μάθατε λοιπόν κάποια πράγματα ακόμα και για εμένα περιμένω και τις 
δικές απαντήσεις!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου, Λινάκι. Είμαι συνδρομήτριά σου στο youtube μόλις ανακάλυψα και το blog σου κι έγινα μέλος. Θα χαρώ να επισκεφτείς κι εσύ το δικό μου www.vickymarple.blogspot.com και να γίνεις μέλος αν σου αρέσει. Πολλά φιλιά και more posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sweet electric design